Φέτος και για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία σημειώνουν μεγαλύτερη αύξηση στα συνολικά έσοδά τους και στις μέσες ημερήσιες τιμές τους σε σύγκριση με τις επώνυμες αλυσίδες. Η Αντιπρόεδρος του τμήματος Owner Relations του Expedia Group, η Sue Spinney δημοσίευσε σε ένα άρθρο στο Phocus Wire ότι, αν συγκρίνουμε τα δεδομένα του πρώτου τριμήνου του 2018 με τα δεδομένα την αντίστοιχη περίοδο του 2017, προκύπτει ότι τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία μεγαλώνουν δύο φορές πιο γρήγορα σε σχέση με τις αλυσίδες.
Η τεχνολογία προς όφελος των ανεξάρτητων ξενοδοχείων
Το μυστικό της αύξησης της δημοτικότητας των ανεξάρτητων καταλυμάτων έγκειται στο γεγονός ότι οι ξενοδόχοι προσαρμόζονται στις αλλαγές της συμπεριφοράς των ταξιδιωτών και των καναλιών μάρκετινγκ ξενοδοχείων αποκτώντας online παρουσία και υιοθετώντας νέες τεχνολογίες. Με αυτόν τον τρόπο, αυτά τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία που χειρίζονται άριστα την τεχνολογία επωφελούνται από τον διαρκή ενθουσιασμό των ταξιδιωτών και από τη ζήτηση για τη μοναδική εμπειρία ξενοδοχείου που προσφέρουν. Σύμφωνα με τη Spinney, «καθώς η τεχνολογία προσφέρει τις ίδιες ευκαιρίες σε όλα τα ξενοδοχεία, τα μικρότερα ξενοδοχεία έχουν τη δυνατότητα να στοχεύουν σε υψηλά κέρδη μέσω της πρόσβασης σε κορυφαία εργαλεία και τεχνολογίες μάρκετινγκ, διαχείρισης εσόδων, ηλεκτρονικού εμπορίου και πληροφοριών όσον αφορά τους ανταγωνιστές».
5 μυστικά σύμφωνα με τη Spinney για το πώς τα επιτυχημένα ανεξάρτητα ξενοδοχεία επωφελούνται από τη δημοτικότητά τους και προσελκύουν ολοένα και περισσότερους ταξιδιώτες
1. Προσφέρετε μια αξέχαστη εμπειρία στους πελάτες σας
Οι ταξιδιώτες κατά κύριο λόγο στρέφονται στην αναζήτηση καταλυμάτων όπου προσφέρεται μία αξέχαστη εμπειρία διαμονής και μία γεύση από την τοπική κουλτούρα. Τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία έχουν το πλεονέκτημα ότι μπορούν να προσφέρουν στους πελάτες τους αυτήν την εμπειρία. Επομένως ένα property management system μπορεί να βοηθήσει τους ξενοδόχους να εξοικονομήσουν χρόνο και ενέργεια, ώστε να επικεντρωθούν στους πελάτες τους.
2. Χρησιμοποιήστε εργαλεία σχετικά με το προφίλ των επισκεπτών για καλύτερη στόχευση του κοινού
Μια στρατηγική μάρκετινγκ ξενοδοχείων είναι τόσο ισχυρή όσο ισχυρά είναι και τα δεδομένα πάνω στα οποία βασίζεται. Τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία με τα συγκεκριμένα δεδομένα μπορούν να εντοπίσουν και να στοχεύσουν στους ταξιδιώτες που ενδιαφέρονται για τις προσφορές τους. Καθώς έχουν πρόσβαση σε δεδομένα για τους ανταγωνιστές τους, οι ξενοδόχοι μπορούν να κρίνουν σε ποιες νέες ομάδες πελατών μπορούν επίσης να στοχεύσουν.
3. Προσελκύστε ταξιδιώτες από όλον τον κόσμο μεταφράζοντας την ιστοσελίδα σας
Σήμερα η μετάφραση σε διάφορες γλώσσες της ιστοσελίδας των ανεξάρτητων ξενοδοχείων είναι το εργαλείο για την προσέλκυση ταξιδιωτών από όλο τον κόσμο. Οι τελευταίοι προτιμούν να κλείνουν καταλύματα σε ιστοσελίδες στη γλώσσα τους και στο νόμισμά τους. Έτσι οι ξενοδόχοι μπορούν να μεταφράσουν όσα χρειάζονται για την online επικοινωνία μάρκετινγκ και τη διαδικασία κράτησης, ώστε να ανταποκριθούν σε αυτήν την προτίμηση.
4. Προσαρμοστείτε στις αλλαγές της αγοράς
Η Spinney τονίζει ότι «όταν γνωρίζετε τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της αγοράς σας, μπορείτε να κάνετε πιο έξυπνες κινήσεις όσον αφορά την τοποθέτησή σας».
Ένα ακόμα εργαλείο είναι αυτό της σύγκρισης τιμών και είναι πάρα πολύ χρήσιμο για ένα ανεξάρτητο ξενοδοχείο, ώστε να μπορεί να παρακολουθεί τις αλλαγές στις τιμές των ανταγωνιστών και τις διακυμάνσεις στη ζήτηση της τοπικής αγοράς.
5. Διευκολύνετε τις απευθείας κρατήσεις
Στο παρελθόν τα μεγάλα ξενοδοχεία κυριαρχούσαν στην online διανομή. Σήμερα όμως με τη βοήθεια της τεχνολογίας τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία συμμετέχουν στον ανταγωνισμό με απευθείας κρατήσεις στα ίδια κανάλια που χρησιμοποιούν οι online ταξιδιωτικές εταιρείες και οι αλυσίδες.