Ξενοδοχεία και ταξιδιώτες #Bleisure
Οι επαγγελματίες στον τουρισμό γνωρίζουν πολύ καλά τη διαφορά μεταξύ ενός επαγγελματία ταξιδιώτη και ενός ταξιδιώτη αναψυχής. Οι επαγγελματίες ταξιδιώτες ταξιδεύουν για δουλειά, θέλουν χαμηλή έως καμία ταλαιπωρία, άνεση και ευκολία, και κατά πάσα πιθανότητα θα περάσουν πολύ χρόνο στο δωμάτιο εργασίας τους, ή στο μπαρ, ξυπνάνε νωρίς, τρώνε, και στη συνέχεια φεύγουν με λίγη ή καμία επαφή με το προσωπικό.
Ωστόσο, οι ταξιδιώτες αναψυχής είναι διαφορετικοί. Θέλουν κάποια από τα προαναφερθέντα αλλά πάντα θέλουν περισσότερα. Δείπνο ή πρόσθετο δωμάτιο για τα παιδιά, budget δωμάτιο αλλά όχι βασικό, ταξίδια, περιηγήσεις στα αξιοθέατα, να φάνε, να χαλαρώσουν και να χρησιμοποιήσουν τις εγκαταστάσεις όσο μπορούν, γνωρίζοντας ότι δεν χρειάζεται να πληρώσουν παραπάνω αργότερα.
Οι ξενοδόχοι ασφαλώς φροντίζουν και τους δύο αυτούς τύπους και τους γνωρίζουν καλά, έτσι ξέρουν πώς να πουλήσουν σε κάθε τύπο ταξιδιώτη και πώς να τους ενθαρρύνουν να επιλέξουν ένα ξενοδοχείο έναντι άλλων. Ωστόσο, υπάρχει ένας νέος τύπος ταξιδιώτη σε άνθηση. Ο ταξιδιώτης #bleisure» και όλα όσα χρειάζεται και θέλει. Διαβάστε παρακάτω πώς να προσελκύσετε, να διατηρήσετε και να επενδύσετε σε αυτόν τον νέο τύπο ταξιδιώτη.
Τι είναι ένας ταξιδιώτης #bleisure
Πρόκειται για έναν ταξιδιώτη που ταξιδεύει για επαγγελματικούς λόγους αλλά ταυτόχρονα είναι και ένας ταξιδιώτης αναψυχής. Η σκέψη να δουλεύεις και να ταξιδεύεις ταυτόχρονα φαινόταν λίγο αλλόκοτη μόλις πριν λίγα χρόνια. Τώρα όμως, η νέα γενιά απαιτεί νέους τρόπους εργασίας. Οι εταιρείες πρέπει να προσφέρουν όλα τα είδη των επιπλέον δραστηριοτήτων ώστε να προσελκύσουν ισχυρούς υποψηφίους. Πίνγκ πόνγκ, δωρεάν φρούτα, ευέλικτη εργασία, ημερήσιες μέρες και μοντέρνα διακόσμηση, είναι μερικά από τα ‘συνηθισμένα’ πράγματα αυτές τις μέρες. Οι πρωτοπόροι της Google έκαναν αυτό το είδος εργασιακού περιβάλλοντος πιθανό και σχεδόν όλοι οι άλλοι ακολουθούν τώρα.
Σήμερα όλο και περισσότεροι άνθρωποι σκέφτονται ότι θα ήταν καλή ιδέα αφού ταξιδεύουν 24 ώρες για να βρίσκονται στην άλλη πλευρά του κόσμου για δουλειά και αφού θα μείνουν για 36 ώρες εκεί, να μην αφήσουν αυτό το χρόνο ανεκμετάλλευτο. Εδώ είναι που εμφανίζονται τα bleisure ταξίδια . Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει μία επιπλέον νύχτα ή μερικές μέρες επιπλέον για να εξερευνήσουν τα τοπικά αξιοθέατα και να γίνει καλή χρήση του χρόνου του ταξιδιού. Στη συνέχεια πακετάρουν και επιστρέφουν στη δουλειά και στη συνηθισμένη ρουτίνα. Αλλά τελικά αυτό που θέλει και χρειάζεται ο ταξιδιώτης bleizure είναι κάτι που όλοι οι ξενοδόχοι θα πρέπει να αρχίσουν να σκέφτονται, αλλιώς απλά θα μείνουν πίσω από τους άλλους.
Ποιες οι ανάγκες ενός bleizer ταξιδιώτη
Υπάρχουν συγκεκριμένες υπηρεσίες που πρέπει οπωσδήποτε να διαθέτει το ξενοδοχείο για να προσελκύσει τους ταξιδιώτες bleizer να παραμείνουν. ακολουθεί η λίστα με τα απαραίτητα ώστε να συμβαδίσετε με τους άλλους και να διατηρήσετε τα επίπεδα πληρότητάς σας.
Ως νέος τύπος ταξιδιώτη, ο ταξιδιώτης bleizer έχει κάποιες οικείες ανάγκες και μερικές απαραίτητες ανάγκες. Τις μέρες που βρίσκεται εκεί για δουλειά, πρέπει να έχει πρόσβαση σε μια καλή σύνδεση WIFI. Αυτό είναι ίσως το πιο σημαντικό από όλα. Πρέπει να έχει συνεχή πρόσβαση για να ελέγχει τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, να εργάζεται εξ’ αποστάσεως και να μένει σε επαφή με το γραφείο και τους συναδέλφους, όπου και αν βρίσκονται. Είναι πιθανό να έχει κάποιες τηλεδιασκέψεις ή τουλάχιστον κάποιες συνομιλίες ήχου μέσω του φορητού υπολογιστή ή του τηλεφώνου του και έτσι μια σταθερή και γρήγορη ροή σύνδεσης είναι απαραίτητη γι ‘αυτούς.
Χρειάζονται επίσης χώρο πιθανό ένα γραφείο για να εργαστούν ή ένα κοινόχρηστο χώρο εργασίας και τοστ με αβοκάντο το πρωί. Ψάχνουν για όσο το δυνατόν λιγότερη ταλαιπωρία και δεν περιμένουν στην αναμονή.
Έτσι θυμηθείτε:
- Καθόλου ταλαιπωρία
- Μηδέν αναμονή
- Καλή σύνδεση Wifi
- Γραφείο στο δωμάτιο τους / καλό και άνετο χώρο εργασίας
- Συμβουλές για επίσκεψη σε τοπικά και ιδιαίτερα μέρη
- Εκδρομές με αξιοθέατα, όσο πιο ασυνήθιστες τόσο το καλύτερο
Τι μπορείτε να τους προσφέρετε
Για να τους κάνετε να ξαναέρθουν στο ξενοδοχείο σας πρέπει να αρχίσετε να σκέφτεστε διαφορετικά καθώς οι καιροί αλλάζουν θα πρέπει να κάνετε και εσείς το ίδιο. Είναι σημαντικό να κάνετε το ταξίδι τους και τη διαμονή τους στο ξενοδοχείο σας όσο πιο εύκολα γίνονται, αλλά και να τα μετατρέψετε σε μια διασκεδαστική εμπειρία. Μόλις τελειώσουν οι επαγγελματικές τους υποχρεώσεις και ψάξουν για περισσότερες δραστηριότητες που απευθύνονται σε αναψυχή, είναι η δουλειά σας να τους παρέχετε διάφορες επιλογές. Δεν θέλουν να κοιτάξουν μια ολόκληρη στήλη φυλλαδίων στο φουαγιέ σας προσφέροντάς τους τις συνήθεις επισκέψεις σε μουσεία και αίθουσες τσαγιού. Φυσικά μερικοί από αυτούς μπορεί να απολαύσουν αυτά τα αξιοθέατα και θα πρέπει να προσφερθούν όπως και να ‘χει, αλλά θα ήταν ίσως πολύ ενδιαφέρον το να έρθουν σε επαφή με τοπικά αξιοθέατα που απευθύνονται πιο πολύ στη νέα γενιά. Sky diving, Go Ape, VR εμπειρίες εικονικής πραγματικότητας, Cocktail bars και κρυμμένα ιδιαίτερα εστιατόρια, καφέ ή ακόμα και περιπάτους σε μέρη της περιοχής.
Ελάτε σε επαφή με τα μέρη που γνωρίζετε ότι είναι «cool» ή «μοντέρνα» ή «συναρπαστικά» και μιλήστε στους υπευθύνους για να λάβετε ειδικές εκπτώσεις που μπορείτε να προσφέρετε στους καλεσμένους σας. Όλες οι επιχειρήσεις θέλουν να προσεγγίσουν όλο και περισσότερους επισκέπτες, οπότε θα εκπλαγείτε με αυτό που μπορείτε να επιτύχετε με μερικές κλήσεις.
Δημιουργήστε συμφωνίες που θα τους εντυπωσιάσουν και πιθανόν να τους κάνουν να επιστρέψουν στο μέλλον όπως πακέτα δραστηριοτήτων από το πρωί μέχρι το βράδυ, επαφές με μαγαζιά, εκπτώσεις, προπληρωμένα γεύματα και κρατήσεις ή ακόμα και ειδικά menu. Επίσης ζητήσετε τους να σας γράψουν μια κριτική. Η έκθεση και τα σχόλια κριτικής στα κοινωνικά μέσα είναι οι κυρίαρχοι στο μάρκετινγκ αυτές τις μέρες και σχεδόν πιο σημαντικά από την παραδοσιακή διαφήμιση από στόμα σε στόμα.
Βεβαιωθείτε ότι περιλαμβάνεται καλό πρωινό. Μπορεί το ταξίδι τους να έχει χρηματοδοτηθεί από την εταιρεία για την οποία εργάζονται, αλλά η εταιρεία εξακολουθεί να θέλει να κρατήσει το κόστος χαμηλό όσο το δυνατόν περισσότερο. Μην ξεχνάτε ότι θέλουν το χώρο τους, ένα γραφείο για να εργαστούν, ή ακόμα και ένα ειδικό χώρο εργασίας στο ξενοδοχείο σας αν υπάρχει αυτή η δυνατότητα με wifi, δωρεάν καφέ για παράδειγμα ή και προσφορά σνακς όπως smoothies, panini και φυσικά, τοστ αβοκάντο! Η τοποθεσία είναι σημαντική, πρέπει να είναι κεντρική με εύκολη πρόσβαση σε οποιοδήποτε μέρος. Εάν δεν την διαθέτετε, τότε διαφημίστε την τοποθεσία των ξενοδοχείων σας καλύτερα. Επισημάνετε τα πράγματα που έχετε επισκεφθεί, ακριβώς ποια μέσα μαζικής μεταφοράς μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να φτάσουν εκεί που κατά πάσα πιθανότητα θέλουν, ή ακόμα και μια τοπική εταιρεία ταξί.
Πως μπορείτε να τους ενημερώσετε
Όταν μια επιχείρηση, ειδικά μια εταιρία, ψάχνει για πιθανές θέσεις για να στείλει τους υπαλλήλους της, το κόστος είναι συνειδητό. Πολύ συχνά θα έχουν πράκτορες κρατήσεων για τους οποίους εργάζονται για παράδειγμα και γενικά, μόλις βρουν ένα μέρος, θα κολλήσουν με αυτό, τουλάχιστον μέχρι να πάει κάτι λάθος, γι ‘αυτό είναι σημαντικό να βρούμε τρόπους για να βεβαιωθούμε ότι είναι οι πρώτοι που προσπαθούν.
Ένας τρόπος είναι να καλέσετε τους τοπικούς και διεθνείς πράκτορες κρατήσεων και να συζητήσετε μαζί τους. Δημιουργήστε μια εργασιακή σχέση με έναν από τους αντιπροσώπους. Ζητήστε τους να έρθουν και να μείνουν δωρεάν για να τους διαφημίσετε αυτό που μπορείτε να προσφέρετε.
Τα OTA είναι ένας άλλος τρόπος για να μοιραστείτε αυτό που κάνετε. Οι πληροφορίες και η εικόνα του ξενοδοχείου ή του B&B σας είναι εξαιρετικής σημασίας. Πρέπει να φτιάξετε την εικόνα σας, ζεστή και προσιτή. Πρέπει να υπάρχει ένας ωραίος χώρος εργασίας τον οποίο θα νιώσουν σαν το σπίτι τους. Αναφέρετε τα οφέλη που θα αποκομίσουν από την κράτηση στο ξενοδοχείο σας. Φυσικά, κάποια OTA, όπως η bidroom.com, μπορούν να σας προσφέρουν μια άμεση κράτηση με προμήθεια 0%, η οποία φυσικά θα αυξήσει τα έσοδά σας. Η Bidroom.com έχει επίσης συνεργαστεί πρόσφατα με την Visa, γεγονός που δηλώνει μια απότομη άνοδο στους περισσότερους ταξιδιώτες που είναι κάτοχοι καρτών Visa.
Τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης είναι ζωτικής σημασίας. Ενθαρρύνετε τους bleisure πελάτες σας και τις επιχειρήσεις τους να γράψουν κριτικές σε μέρη όπως οι σελίδες του TripAdvisor και των OTA. Αυτό δεν μπορεί μόνο να ενισχύσει την έκθεση στους bleisure ταξιδιώτες, αλλά φυσικά και τη συνολική σας πληρότητα.
Γιατί οι bleisure πελάτες είναι σημαντικοί
Η ξενοδοχειακή επιχείρηση δεν ήταν ποτέ τόσο συναρπαστική, γεμάτη δυνατότητες και ανοιχτές σε «διαφορετικές» προσεγγίσεις. . Για να έχετε ενημερωμένα τα συστήματα κρατήσεων σας, και να διατηρείτε τα γραφήματα εσόδων-εξόδων σύμφωνα με τις νέες τάσεις, θα πρέπει να συμβαδίσετε με τις εξελίξεις αυτές. Οι bleisure ταξιδιώτες είναι μόνο ένα μέρος αυτού. Υπάρχουν επίσης πολλοί ψηφιακοί νομάδες, με παρόμοιες και συχνά μεταβαλλόμενες ανάγκες που πρέπει να γνωρίζετε.
Οι bleisure travelers δεν είναι απλώς μια παροδική μόδα. Με ένα συνεχώς αυξανόμενο αριθμό νεοϊδρυόμενων επιχειρήσεων και μέσων κοινωνικής δικτύωσης που υιοθετούν επίσης αυτόν τον νέο, ευέλικτο τρόπο εργασίας και δημιουργούν κίνητρα για να φέρουν τους καλύτερους εργαζόμενους στον δρόμο τους, υπάρχει μια αυξανόμενη ανάγκη για ξενοδοχεία που κάνουν την διαφορά. Κάτι παραπάνω από αυτά τα κλασικά που είμαστε όλοι εξοικειωμένοι και συνηθισμένοι.
Οι bleisure travelers θα συνεχίσουν να επιστρέφουν στο ίδιο μέρος αν τους προσφέρετε όλα όσα χρειάζονται και θα είναι πιο διατεθειμένοι να δημοσιεύσουν το ταξίδι τους, να “tweet-άρουν” για αυτό και να ενημερώσουν ακόμα και όλη την οικογένεια και τους φίλους τους. Έτσι, όσο πιο συναρπαστικό, άνετο και εύκολο μπορείτε να το κάνετε για αυτούς, τόσο πιο πιθανό το ξενοδοχείο σας να αποκτήσει μια ισχυρή φήμη στην #bleisure community, η οποία μπορεί να σημαίνει μόνο ένα πράγμα για σας. Μια συνεχής και σταθερή ροή εισοδήματος και ασφάλειας είναι κάτι που όλοι θέλουμε και χρειαζόμαστε.